close
Blogtrottr
批踢踢實業坊 Boy-Girl 板
 
Dog-Lovers' Tees.

Unleash yourself and shop our special collection of tees and accessories for you and your pooch.
From our sponsors
[求助] 約會的頻率
Aug 10th 2014, 22:41, by stranger0816

作者stranger0816 (陌生人)

站內Boy-Girl

標題[求助] 約會的頻率

時間Sun Aug 10 22:41:28 2014

想請教一下 我跟我女友剛在一起滿2個月 只出來見過6次...包含約會 我們不是遠距離,我騎車去找她車程大概15分鐘左右 明明這麼近的距離卻有種談遠距離戀愛的感覺 她從來不會主動提要出去約會 主要都是我約的 沒約的話就只有用賴聊天 也不會講電話 我每次約她出來,要先問她哪天有空 等她決定好就出來大概4~5個小時左右 我在接送她回家 每次見面回家後我都不敢馬上在約她 怕她覺得我很黏之類的 我也只有一個小小的心願 希望2~3天可以見一次面 就算是下班去找她 晚上散散步聊天我就很開心了!!! 大家有辦法接受明明住很近 卻一兩個禮拜見一次面嗎??? -- ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc), 來自: 1.172.138.232 ※ 文章網址: http://www.ptt.cc/bbs/Boy-Girl/M.1407681691.A.765.html

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    ipokgfd2 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()